Händelserik dag

Idag har vart en trevlig dag. Först vaknade jag 8 av ett sms från min kusin (lite väl tidigt kanske^^) som tackade för grattis-smset jag skickade inatt.
Grattis på födelsedagen (igen) lillkusen!
Sedan dess har jag vart igång hehe. For ut och joggade igen (tog mig typ en timme att övertyga mig själv om att det var en bra idé) fast idag var det frost och minusgrader ute vilket var mindre trevligt..

Därefter duschade jag och lugnade ner pulsen i soffan innan jag gick ner på stan för att äta lunch med mamma. Blev på Rex vilket var sweet. Fast alla affärsmän och rika studenter kollade ett par extra gånger på mig och undrade väl vad jag hade där att göra haha.
Fick även låna lite pengar av mamma så jag kan överleva tills jag får lön i november.

Gick hem igen med nyköpta batterier till internetdosan så jag kunde spana över min ekonomi lite bättre. Visade sig att jag fått dubbelt så mycke i lön som jag hade räknat med. Får klura lite mer över det där men jag tackar och bockar iaf.
Dessutom hade jag bortglömda hundralappar på ett annat konto jag aldrig använder. Inte illa!

Bokade även en resa till Huskvarna för en stund sen, happy happy happy! Åker nattåget den 5:e och kommer hem igen den 13:e så jag får ett par dagar med C den här månaden ändå..

Over and out

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0