Snoka i mobilen...

Favorit i repris! (eller snarare, jag har tråkigt..^^) Menmen iaf, ta fram mobilen och gör som jag om ni har lika tråkigt:

Har du pussat nummer 7?
André : Jao tyvärr.

Vad har du för relation  med nummer 25?
Emmas Johan : Har festat med honom och han är gammal lagkompis med min brorsa.

När ska du träffa nummer 18?
Clara spanien Jordi : Var tänkt att vi skulle bo hos hennes familj i Barcelona men mobilerna dog så vi kunde inte ringa..

Är nummer 49 söt?
Joella : Aadå, Hedlunds lillasyster.

Vad var ditt första intryck av nummer 87?
Rosa i Italien : Energisk, hyper, trevlig servitris som tack o lov kunde engelska. (Var tänkt att vi skulle ta en fika med henne dagen efter, därav anledningen till varför jag har hennes nummer..)

Gillar du nummer 6?
Amanda H : Jodå vi är numera arbetskollegor, hade man inte kunnat ana för nåt år sen.

Har du träffat nummer 45 den senaste månaden?
Jesper : Nej han bor numera i Tjeckien och pluggar till läkare den token.

När ska du träffa nummer 17 nästa gång?
Christian : Haha passande fråga till rätt person. Om ungefär exakt 9 dagar och 15 timmar.

Är du nära vän med nummer 24?
Emil N-M : Nej vår enda kontakt är genom föreningen och jag har trots det inte utbytt många meningar med honom.

Har du gått på bio med nummer 50?
Jonas N : Haha aa faktiskt såg jag Narnia med han och ett par andra för nåt år sedan.

Skulle du kunna gå ut med nummer 43?
Isa klassen : Har gått på krogen med henne en gång i våras.

Vad pratar du och nummer 9 oftast om?
Anna : Umeå, jobb, gamla minnen, framtida fester, jobbiga saker och sånt.

Skulle du kunna ge nummer 40 en kram?
Hampus : Njae vi har ingen sån relation riktigt..

Vad har du och nummer 34 för relation?
Faster Marie : Min coola faster som jag fått mitt andranamn efter. Jag är nog hennes look a like också.^^

Vad skulle du vilja göra med nummer 68?
Micke : Ehm... han har vart med och spelat paintball med mig tidigare så får väl säga det dådå.

Vad är det bästa med nummer 93?
Simon visby : Producerar låtar och skickade några till mig för typ ett år sen.

Brukar du och nummer 80 träffas?
Petra hem väst : Sällan, nån gång per år stöter vi på varandra på stan. Fast ska umgås med henne hela helgen som kommer.

Kommentarer
Postat av: Poppe

Ja den skulle fungera om man hade så många nummer i mobilen ja. Men efter en rensning så är man bara uppe i 50 nummer kvar så

2008-10-27 @ 20:07:49
URL: http://poppe.blogg.se/
Postat av: emma

jesper är ju fasen inte i tjeckien eller, han är ju i slovakien! :O :P

2008-10-28 @ 21:39:52
URL: http://dumlestar.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0