Söndag = "vilodag" = bullshit

Vaknade av ett sms 04.40 imorse från ett nummer jag inte hade på mobilen. Efter ett par konstiga meddelanden lyckades jag lista ut vem det var men har fortfarande inte fått svar på hur personen i fråga fått tag på mitt nummer...

Sedan upp 8.30 (eller okej, vaknade då men låg kvar och drog mig i sängen en halvtimme) för att städa rummet. Och då menar jag inte "städa skrivbordet" eller "fixa soffan", utan en total makeover för hela rummet.

Blev tvungen att ta bilder för att visa eländet jag kämpat på med många många timmar idag. Och ja jag vet jag är en seg städare..
Drog ut allt jag hade i garderoben på golvet i olika högar. Hela golvet togs upp.^^


Jag fick hoppa för att ta mig mellan dörren, skrivbordet, soffan och sängen..

Min stackars soffa begravdes..

Den här lilla garderoben hade en hög av saker på totalt ca 130cm.. btw, hyllorna har jag snickrat ihop själv haha.

Men till sist fick jag till ett mysigare rum..
Mys, gissar på att det kommer se ut nåt sånt här i annonsen:



Lyckades till och med somna ett par minuter ikväll då jag låg och lyssnade på musik i soffan..

Min hylla med random saker.
Överst - stenar från Mexiko och Monaco, snäckor från Mexiko, solfjäder från Spanien och mask från Venedig.
Andra - klippbok från mina tre år med tjejerna, tur-med-pengar groda (funkar ej^^) och tavla från C´s mamma.
Tredje - blå hyllan med ljus ljus ljus och en studentnalle.
Fjärde - litt film, musik och studentnalle igen.
Längst ner - dumphyllan^^.

Imorrn ska jag dammsuga och stöka undan det sista innan fotografen kommer.

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0