Fattig och broken

Var ner på stan för att köpa present till Billy idag. Hade lite tur iaf för det jag hade planerat att köpa var på typ 40% rea så fick spara in en sedel.. fast då kände jag mig snål så köpte en extra grej bara för att.

Pappa har bakat tårta och tydligen ska vi äta gott så kvällen ser ändå hyfsad ut. Bättre än gårdagen, tusan vad jag muttrade för mig själv då haha.

Aja så här ser det ut just nu iaf:
- Har ca 280kr att leva på. Fick litt av pappa tidigare idag..
- Nästa löning får jag ca 400kr vilket då kommer gå till körskolepappersgrejs.

Annars har jag inget jobb, fick inget för provjobbet på subway så inkomstkällorna ser mörka ut just nu. Gav brorsan sista hundralapparna för telefonräkningen imorse så därför är jag nere på så lite.

Och ni som fortfarande undrar över mina siffor, här kommer en kort sammanfattning:
- Linser och synundersökning (blev tvungen och göra den för att få ut linserna) 700kr
- Telefonräkning 1300kr
- Resa till huskvarna (mitt eget val, jag vet) 800kr
- Presenter 500kr

Med andra ord har jag gjort av med ungefär 3300kr på en månad utan någon inkomst sedan juni. Great..
Jobbet ute i skogen jag höll på med blev tvungen att avbrytas pga personliga anledningar så fick inte ett öre för det.
Fick inget för subway heller som jag skrev tidigare, så jag har fått leva på rester av hjälpmedel hemifrån. Födelsedagspengen räckte inte länge den heller.

Isn't life wonderful?

Fuck this...

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0