Födelsedag!

Idag fyller jag 19 år! :D

Det har firats med:
-Gått till körskolan för att fixa papper
-Tagit emot grattis-sms (pOPpiZ^^)
-Kollat upp utbildningar i hela landet
-Spanat på lägenheter lite här och var
-Bakat philadelfiatårta med pappa men den lär int vara frys förrän imorrn^^
-Plockat röda vinbär barfota i halvmörker
-Skickat mången tankar söderut

07:43
"Sötnos,
tack för att du finns
tack för att du e min
tack för att du har känslor för mig
tack för att du e kär i mig
tack för att du blivit min
tack för att du gör mig lycklig
tack för att mitt hjärta tillhör ditt hjärta
grattis på födelsedagen min älskling
love lilla jag :)
tycker om dig så enormt mkt<3 kysssss"

9 dagar kvar
snart snart snart är jag där...

Kommentarer
Postat av: Anonym

men fick du något roligt?! :D Ja hur går det med körkortet, kommer du framåt eller har du lagt i backen? ;)

2008-09-05 @ 11:18:02
URL: http://dumlestar.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0