Jag saknar axel mot axel tacklingar

Trodde inte jag skulle känna som jag gjorde idag, men fan vad jag saknar innebandyn!
Få leka med bollen och dra iväg skott så nätet rasslar, stämningen på bänken under match, känslan när man skjuter upp i krysset bakom målvakten.
Ja, jag suckar..

Billy spelade nämligen idag och det var första gången på två år som jag såg en match. Kom och tänka på när jag stukade foten min sista säsong. Satan vad ont det gjorde - fick en knuff från sidan mitt i ett språng så jag tappar balansen och hamnar med all tyngd på höger fot som vek sig innåt.

Dagen efter var halva min fot mörkblå och uppsvälld och jag kunde knappt gå. Tog mig ungefär 3 månader innan jag kunde spela igen utan att det gjorde ont.

Och alla blåmärken.. mmm.. snittade på typ 10 nya varje helg haha.

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0