Kanske kanske...

Chefen sa idag att jag skulle skippa att komma imorrn och jobba fredag istället för att jag "skulle få se allt innan jag börjar".. hmm ska jag ta det som falsk förhoppning eller som en garanti?

Hur som helst, min dag imorrn ska jag förgylla genom att dyka upp hos tandläkarn kl 7.50. Whyyy so early? Fan jag kommer stupa ner i tandläkarstolen.. Men det kanske går bra, min käke har förbättrats väldigt mycket senaste halvåret och speciellt över sommaren. Dvs jag kan gapa stort igen bara med ett litet klick istället för att måsta behöva bända upp den.
Fast det där lilla klicket skulle jag gärna kunna skippa. Men om det innebär att jag måste dra ut mina visdomständer så tror jag att jag kan överleva med det.

Känns som att en del av mitt liv går frammåt ändå. Kanske har vänt på det och börjar ta ett steg bakåt, två steg frammåt?
Vi får se framöver hur det går. Hoppas på jobb i helgen också men det kanske är för mycket att begära.

Nu ska jag gå och bläddra litt i tv-tidningen och se om det inte är något bättre på tvn än reklam. ciao

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0