Student-flashback

Då en av mina studentbilder hamnade på dagens rulle på apberget så känner jag mig en smula påminnd om att jag faktiskt inte lagt ut några bilder från den dagen..
Ändring på det.

11 juni 2008


Anna och jag med en linslus vid namn Emma i bakgrunden.


Min uppgift blev att öppna champagneflaskorna och det var skitkul!


Vilsna frigivna kycklingar som irrar runt på grusgården...


Alla har vi vart små.


Men nu så är man en stoooor flicka


Emma var också väldigt väldigt glad.


Emma, Antonia, Sara, jag och Anna.


Hug time!


Haha vi hoppade och skrattade på vagnen...


UIG = MVG
(med bäst avgångsbetyg i Umeå)


Pappa och jag studerar mina betyg haha.

Aja det var en härlig dag det där. 12 års pluggande var till slut över.

8 dagar kvar.. (L)

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0