Vars ska jag börja..?

Jag vet, är lite seg på att uppdatera nu för tiden men har bara inte orkat så blir en snabb sammanfattning nu:

För två veckor sedan fick Björkarnas stad besök av Peter från sthlm. Det stora firandet som var tänkt ställdes in då jag fick återbud från i princip alla så blev två kvällars "krökande" som man säger där nere.
Jag och Peter vann över Billy o Elin i Monopol - mycket viktigt, se jag har litt koll på ekonomi. Eller nåt..^^
Skulle spela paintball på lördagen men då himmelen öppnade sig och helvetet bröt ut över Umeå så fanns ingen annan utväg än att ställa in det. Regnade säkert en halvmeter den dagen.

Sedan bara sådär random blev jag kallad "jävligt het" av brorsans kompis inför brorsan vilket var ganska exakt väldigt väldigt pinsamt.

Imorse kom jag hem efter en vecka nere hos C i jönköping. Tågresan hem blev ju som den vart... först har jag bara en ensam stol så kan inte lägga mig tvärs över två st som man brukar kunna och på det sitter det en skånsk (troligtvis onykter) man i en glaskupé 5 meter bort som pratade enormt högt fram till kl 3 imorse. Sen då han blev tyst somnade jag.
Sov sisådär 2 timmar innan benen började krampa och sen var det omöjligt att somna om.
Kom till slut hem till min iskalla säng runt halv9 då jag bäddade ner mig under två täcken och en filt innan jag lyckades somna.

Blev uppringd av Frasses i söndags (trodde jag iaf) så skulle ringa tillbaka idag. När jag gjorde detta hade jag tydligen ringt fel och kommit till Subway där jag också sökt jobb och innan jag hann förklara att det råkat bli ett litet missförstånd la tjejen på telefonen och där sket sig hela min framtid..

Aja fått tillbaka min klocka jag tappade på studenten iaf. Fast batteriet har dött.. tror jag ska gå och dö jag med nu.
ciao

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0