Helg

Den här helgen har jag vart både flitig och lat.
I fredags var jag som sagt på stan och handlade lite sommarplagg. Sedan blev det jobb på x3m på natten där jag försökte hålla räkningen på hur många jag kände igen, blev 18st till slut..^^

Haha tvångsbeteende..

Sov till kl14 på lördagen innan jag gick upp, strosade runt ett tag och for till Anna för att laga pizza. Blev en kombination med kyckling, bacon, paprika, majs, oliver, zucchini och en jäkligt go tomatsås!



Därefter bar det av till cover club där jag hjälpte till att rodda baren och denna gång förbereda 15 mojitos haha.^^ Men fick iaf beröm av mina "lärare" för att dom var väldigt fräscha och goda så jag är nöjd..!

Idag har jag suttit på bron och läst en bok, maxat radion inne i huset och bara njutit av solen. En smula röd blev man vilket gör att sommarn känns ännu närmare än förra helgen när snön fortfarande låg på marken.
Gick till macken i jeans o linne och frös inte en endaste gång, tänk om vi får en rekordsommar i år, gud se skönt!

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0