Jobb på valborg

Yes arbetsmyra som jag är tackar jag sällan nej till extra jobb, speciellt på högtider som jul o påsk..
Nu är det valborg som inte blir av för mig. Eller tja, jag får ju se resultatet av de när alla fulla 18åringar kommer förbi garderoben, tappar bort sina lappar, börjar gråta, skriker, äter uppvarandras ansikten o smeker nån uppraggad bruds bröst helt öppet när jag ska ge henne sin jacka.

Nej tack skona mig den synen..

Idag var ugnen kvar där mitt (andra) projektarbete var inne. Den första fick en massa luftbubblor och smälte ut så höll tummarna den här gången.
Och reaktionen när jag såg resultatet var:
"HELVETE! SATAN OCKSÅ!" Sen gick jag ut ur rummet.

Menmen det blev bättre än den förra men inte så perfekt som jag tänkt mig. Lite kul var det när min lärare kom fram till mig och sa "vilken tur att du tar det som en man iaf" haha ja tur det..

Lite roligare:
 

Sen gick jag på stan och mötte Anna o Nicke för att inhandla lite inför imorrn.
Köpte mig även en shaker o dropp-korkar och när jag kom hem för en timme sen o lite mer fixade jag en drink åt mig själv bara för att testa början på min utrustning^^ haha fast  hade inte så mycket virke att jobba med..

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0