LOVE

L - Livet
       O - Oh wow
                                                                    V - Väldigt överraskande händelseutveckling
                    E - Extremt normalt


Haha..

Dags för den traditionella resumén över vad jag haft för mig på senaste tiden:

9e april for jag ner till jönköping för att hälsa på Christian igen vilket var väldigt skönt att få komma ifrån stressen o träffa honom igen. Soligt och varmt, viss skillnad mot norrland..
Mindre kul var mitt andra "blodsockerfall" senaste två månaderna som skedde inför både han och hans kompis.. Aja Sanna+stress+avkoppling = kräkningar o epelepsiskakningar(^^)

Fredag 17e var jag tillbaka i umeå dit våren börjat komma (snön börjat smälta o isen bryta i älven).
Tjejkväll med Anna o Sara där vi hade skoj med ansiktsmasker, godis, chips och filmer.
Lördag hjälpte jag till vid en danstävling på Gammliahallen där Michaela var med och tävlade (vann dessutom!) och två timmar senare började mitt nattpass på subway. Var hemma runt 5 på söndagmorgon efter att ha vart igång ca 21 timmar i sträck..

På universitetet hade mitt projekt misslyckats i ugnen över påsk så fick börja från noll i måndags vilket inte var särskilt roligt men men vad ska man göra..
Har även börjat svetsa ihop ramen till mitt bord så lite framåt går det iaf..

Igår var jag på en 2,5 timmes lång undersökning av min käke hos tandläkarstudenter på tandläkarhögskolan. Ska fortsätta undersökningen nästa vecka, får se hur det kommer gå.

Idag bestämde jag mig för att hoppa av de två kvällskurserna i konst och teckning som jag går för att försöka satsa på matten och klara av den kursen. Annars måste jag plugga över sommarn och tenta av den i september vilket inte lockar alltför mycket..

Det var väl allt för den här gången.


Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0