Shopping


Var på stan med Anna och Sara igår för att handla lite. Blev ett par nya jeans och ett sommarlinne i klädväg (visste inte riktigt hur mycket pengar jag hade på kontot haha) och sen lite mindre nödvändigheter.

Funderar på att köpa ett par sandaler också. Eller kanske två och sen ett tredje par på köpet på skopunkten hehe..

Btw helgens stora nyhet skedde igår, Sanna Marie Lindgren stod i baren på rockklubben cover club i umeå igårkväll 5 timmar..! Hade enormt roligt även om nerverna spökade en hel del (speciellt då man ser ett spöke) fast med tanke på att jag är en äkta nybörjare så var det ändå ganska skönt att få sluta vid 23.30 när det var väldigt mycket folk..^^

Sen vidare till subway där jag började vid midnatt för att göra mackor åt fyllosar, först super jag ner folk sen föder jag dom med mat. Känner att jag bidrar med mycket till samhällets blodcirkulation haha.

Vet inte om jag har så mycket mer nyheter för den här gången. Imorrn ska vi börja med metallarbeten på universitetet till våra projektarbeten vilket ska bli kul och på onsdag har vi planerat påsk-knytkalas som överraskning till vår lärare.

Och sen på torsdag.. dåååååå änteeligen bär det av med nattåget söderut! Resan går Umeå-Skövde-Huskvarna, alltså inte via sthlm.
Hade jag kommit ihåg att Peter fyller 20 om en vecka hade jag planerat resan via fjollträsk menmen to late for that now.
Huvudsaken är att jag kommer fram till Christian :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sköna kläder!

2009-04-05 @ 22:33:27
URL: http://jojosplace.blogg.se/
Postat av: MissCM

vilket sött linne!

2009-04-05 @ 23:08:21
URL: http://misscm.blogg.se/
Postat av: MissCM

sv: jaså? då måste jag ju kolla in det nästa gång jag är på H&M! Jättesöt var den! :)

2009-04-07 @ 21:09:51
URL: http://misscm.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0