Fan också!

Min tajming brukar vara perfekt men ikväll funkade den inte tillräckligt bra.

Hade jag kollat blocket det första jag gjorde när jag kom hem skulle jag säkert vart den första som upptäckte annonsen som lades ut för lite mer än en timme sen.
Men nu då jag ringde hade 4 personer vart snabbare och risken är då rätt stor att alla vill ha lägenheten..

Mitt hjärta gråter!

Mannen som jag pratade med var iaf trevlig och skulle skicka lite bilder till mig, men påpekade flera gånger att han inget kunde lova och att de som ringt in tidigare till och med kunde komma förbi och titta på lägenheten medans jag är fast uppe i norr.

Hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas... PLEASE!

 
I övrigt, did I mention att jag spenderade fredagkväll på mitt rum?
Eller att jag ikväll är ensam hemma men har inget att göra..?

Roligt värre^^

Kommentarer
Postat av: anne

kul helg :P

2009-08-15 @ 19:46:41
URL: http://annebertelsen.blogg.se/
Postat av: Carro

åå vad typiskt hoppas de ordnar sig med boende. Ha en trevlig helg

2009-08-15 @ 19:49:35
URL: http://carrobarrometer.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0