Hemlis

Jag hatar att ha hemligheter för folk och den jag bär på nu tär så enormt på psyket! Vill ropa ut det och berätta allt men vet att det bara skulle ge skada istället för lättnad.

Tills vidare får jag hålla tyst, så småningom kommer jag berätta..
 

Lite musik jag tycker om får jag lägga upp istället:

"Bring it on home to me"
- Sam Cooke.
(fast jag gillar versionen med The Commitments bättre men hittade inte den på youtube..)


"Don't forget all your clothes"
- Tyler Hilton.


"I slept with someone in Fall Out Boy and all I got was this stupid song written about me"
- Fall Out Boy
(lägger upp den enbart för att namnet på låten är så jäkla klockren haha!)


"Lips of an angel"
- Hinder


"Heartbeats"
 - José González

Haha nån som tycker jag har en blandad musiksmak?
Tror jag ska börja lägga upp Dagens låt på bloggen framöver, blir det för många här orkar ju folk inte lyssna..^^

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0