Karriär i Tyskland, vielleicht?

Idag blev jag och Billy intervjuad av ett tyskt tv-bolag angående Piratpartiet. Dom stoppade oss på gatan i Umeå utan att fråga ifall vi ville vara med utan frågade direkt "Vad tycker du om piratpartiet" och stoppade en muff i ansiktet på en.

Haha!

Snacka om favorit i repris - den 18:e juni 2008 blev jag och Hedlund stoppade på en gata i Innsbruck för att bli intervjuad i en tysk reklamfilm.
Den gången handlade det om bilar, vilket jag inte kan något om och den här gången politik vilket jag inte heller är över huvud taget insatt i.

Det är nåt med mig och tyska kameror...^^

Aja jag hade solbrillor på mig så hoppas ingen känner igen mig ifall det skulle sändas i national tv..
Rolig tanke - om dom nu tar med oss i tysk tv, tänk vad skoj ifall vi blir dubbade! HAHA!


Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0