Stabilt Sanna, stabilt...

Jag lyckades sparka ner ett vinglas från soffbordet ikväll så vinet flög och glaset splittrades i miljoner bitar - smidigt.. Var dessutom inte ens mitt glas så känner mig lagomt dålig, joo.

Nersaltad matta. Skulle inte förvåna mig om jag råkar kliva där rakt på alla miniglasbitar^^

Sedan är det som bekant Noliamässan i Umeå i veckan och jag är där för att locka massa folk till Sävar den 19:e augusti och vad händer - gissa en gång!

- Jo mitt glada och trevliga jag gör att en läskig gråhårig gubbe börjar ragga på mig!! He e ju fan i mig int sant!

Han kom förbi flera gånger och lät sin blick vandra nedanför mitt ansikte ett visst antal gånger idag och sen började han fråga mig vars jag bodde och han berättade att han tänkt åka hem till sig och sen blev han tyst och tittade på mig.
HJÄLP!
Och en gång när jag såg han var på väg vände jag mig om och gick till ett av våra bord och började pilla på några böcker och hålla tummarna för att han inte skulle komma och gissa vad som händer då!?

- Han kommer och "sparkar" i knävecket på mig precis som tonåringar eller barn gör på varandra.
HJÄLP!

Som om det inte vore nog sa han att han skulle komma imorrn också, vet inte vad jag ska göra för jag gav rejäla hintar om att jag var upptagen med jobb men han fattade ingenting gaaah!

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0