Värmland


Plockade blåbär x antal dagar.


Blåbärspaj!


Lärde lillebror palla hallon^^


Var ute och promenixade när vi hittade en gammal ladugård ute i skogen.


Smög även in på en mysko gård och hittade en labyrint till den skumma gubbens gård.


Fiskande på bryggan var eviga dag.


Pleasure.


Blöt hund.


Agerade målare åt mormor.


Titta titta!


En hemlig talang kanske heeheeheeee^^


Huset.


Smultronstället.


Satt och läste under äppelträden.


Lillebror åt upp i princip varje fisk han fick upp - abborre som mört..


Storm sista dagen. Bryggan slets sönder och flöt iväg och båten hamnade i vassen.


Vår strand låg under en halvmeters vatten.


Önskar jag hade den ögonfärgen varje dag^^

Sedan gjorde jag såklart massa mer som jag inte har kort på. Bland annat har jag lärt mig hur det känns när vatten och el kommer i kontakt med varandra. Inte att rekommendera...

Kommentarer
Postat av: - H*

- så gott med blåbärspaj!

2009-08-01 @ 22:25:15
URL: http://finest.se/hodamerei

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0