Fredagsrus

Igårkväll hittade jag massa underbar julmusik på spotify som jag fastnat i, speciellt en låt av Sofia Karlsson (Sofia Karlsson – Gläns Över Sjö Och Strand) Mmmm!

Är ledig idag men har en hel del att göra. Nu ska jag strax ner på stan och köpa in lite nödvändigheter. Sen ska jag upp till universitetet för att se och fota jazz-show av musikarna, vidare ner på systemet i stan med B, därefter till hans klasskompis från IKEA trippen för att hjälpa honom o bygga ihop ett skåp innan vi till slut åker hem för att pusta ut och duscha innan första gästerna kommer.

Har blivit förvarnad att det kommer folk som inte går i säng förrän 6-7 på morgonen en partykväll. Jag kommer hamna i koma..


Hittade en gullig vit blus i min garderob jag haft i massvis med år men aldrig använt. Premiärdag.

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0