Mohahahahaha!

Haha vad nöjd jag känner mig!

Ska inte riktigt gå in på detaljer men man skulle kunna säga att jag var en godisförsäljare med massor av härliga karameller och det stod ett litet barn och dregglade framför mig. Sen ägnade jag flera timmar åt att vara snäll mot det där barnet. Barnet fick gå runt i godisaffären, titta och lukta på alla härligheter och förstod att jag skulle bjuda på nån karamell (eftersom det är så snälla människor gör och alla andra barn får smaka godisar av godisförsäljare).

Men vad gör Sanna? Jo jag följer med barnet ut då jag ska stänga affären, jag stänger glasdörren med barnet på gatan och jag i butiken och tar den största godaste godisen och äter den njutningsfullt medan jag tittar på barnet.

Hahaha alltså det är svårt att förklara i en liten barnvänligare version men fy fasen vad jag gottade mig åt min ondhet inatt.


Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0