Sparkling diamond


Party ikväll igen. Jag kör nykter stil, fick ha mitt roliga igår. Fick en massa fina kommentarer om mina ögon men har fortfarande inte riktigt insett varför. Kunde ju haft chokladbruna istället, det hade vart nåt!

Fick agera chaffis en stund för att köra ett lass med människor och köpa massa pizza nere på stan. Sen hämtade vi även upp två pers, varav en tjej fick åka i skuffen. Var hyfsat rädd för att polisen skulle stanna mig så försökte köra så diskret som möjligt. Inte så lätt bara när fulle fan i passagerarsätet (ägaren av bilen) spelade raw metal och en jäkla massa skit på en volym jag trodde bilen skulle dö av.

Men se här sitter jag, fortfarande vid liv och med körkortet i behåll!

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0