Chill

Fredagsnatten på subway var ju den slappaste i historien! Som mest hade vi 5 mackor i rad på linen och ingen spydde - riktigt lyckad kväll.

Och sedan att vi  lyckades få runt 150kr i dricks är ju jäkligt nice..! Haha en tjej och hennes brorsa skulle köpa två mackor snabbt medans dom väntade på taxi och så gav hon mig 200 i kassan och sa "behåll resten, det är så synd om er som måste jobba en fredagnatt".
SWEEET!

Nu sitter jag och väntar på att Mikaela ska höra av sig, hon ska hit och plugga matte inför det väldigt oroväckande provet på måndag. Är typ 90 sidor vi ska ha prov på och jag klarade mig knappt igenom första kapitlet i veckan..

Aja, så brukar det alltid vara för mig inför matteprov..^^

Kommentarer
Postat av: Peter

haha fyfan va bra att jag inte har matte. vilket skitämne :P

2009-02-08 @ 17:55:52
URL: http://peteers.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0