Börjar bra...not

Kan sammanfatta min början på mattekursen såhär:


Kom till skolan, det var helt dött där, ringde mamma som efter typ 10 minuter tog reda på att det var fel skola, gick till den andra, ytterdörren var låst och det fanns ingen portkod så jag åkte hem.

Dessutom är jag überkänslig så hinner bara stänga dörren om mig innan tårarna sprutar och jag gråter hysteriskt i typ 10 minuter. Fast det var inte tårar över mattefiaskot utan tårar för C.
Fan att det ska vara så plågsamt att vara ifrån dig!

For och hyrde Wall-e och började gråta lite mer (soooopa!) men köpte även med mig en Ben&Jerrys som gav mig lite frid i sinnet efter att en viss någon (känn hinten) läskat mig i telefon..^^

Så, rödsprängda ögon, runnen mascara, illamående mage och skiftande humör senare sitter man här och har långtråkigt.

Great..


Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0