Fy fan för fyllegäster!

Igårkväll blev jag så illa tvungen att hoppa in på kvällspasset på subway efter missförstånd från chefens sida.
Hur som helst, det var lagomt lugnt mellan 21 och 01. Sen när klockan blev halv 2 kom ruschen. Den där förbannade ruschen av fyllosar som aldrig tycks ta slut.

Gör en macka åt en kille som verkligen inte ser ut att må bra för han var alldeles grå i ansiktet. Och när han väl kommer till kassan vad händer då?
Jo han börjar spy en röd sörja över disken för kassan (inte i kassan och inte på grönsakerna och inte på kakorna, utan "bara" på bänken..)
Hans kompis ropar åt honom att gå ut och det gör han. Bara det att han spyr upp resten av sitt innandöme på väg ut mot dörren.

Så det var bara för mig att hämta papper o torka upp det på bänken och sen mopp och börja svabba golvet. Lukten var inte trevlig, och faktumet att han spydde rött blev man fundersam på vad han fått i sig. Men tror inte det var blod iaf, tack o lov för det.
Därefter gick jag lös med en desinfektionsmedelsspray för att få bort alla äckliga baciller, usch usch usch..

Fick turligt nog skjuts hem då det visade sig att hon jag jobbade med bara bor två kvarter ifrån mig, så var hemma strax efter 4 imorse.

Sedan fick jag ett trevligt sms från Sara idag - hon frågade om jag ville följa med henne på en bartenderutbildning på tisdag och självklart tackade jag ja!
Och har man tur så är det gratis, jobbet i garderoben har många fördelar..^^

Kommentarer
Postat av: Mia

joo, dansade du då också lr?

inte mitt, min kusins barn :)

2009-01-25 @ 21:41:13
URL: http://miagisslen.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0