Growing up

Nämnde jag att jag haft min första Matte C lektion igår? Jag kände mig väldigt liten med tanke på att majoriteten av dom som satt i klassrummet var födda runt -83...
Menmen det var en extralektion, ska inte gå med den klassen egentligen så får se vad det är för filurer på kvällslektionerna.

På måndag börjar jag min universitetskurs - Glas, skulptur och design - gah! Jag börjar seriös bli nervös..!
Har fått schemat för dom första veckorna och jag kommer tillbringa runt 8 timmar om dagen 5ggr i veckan i klassrummet på universitetet..

Mina måndagar kommer bli helvetesdagar känner jag på mig.
Först uppe på universitetet kl8-16.30 sedan kommer jag hem en halvtimme senare och därefter till komvux för mattepluggande 18-21.

Gissa hur slut man kommer vara dessa dagar!!

Aja mina lektioner kommer bestå av bla:
Vaxarbete
Formteori
Glasteori
Ugnsteori
Bränning
Skulpturering
Laboration
Designhistoria


Haha lär väl sluta med att jag får brännblåsor från ugnarna, gipsar in mina egna händer och råkar missfärga mina fingrar där färgen inte går bort...^^

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0