Shopping på Lekbiten

Idag var jag på Lekbiten för att hitta någon present till min lillebror som fyller 5 imorrn. Efter att jag strosat runt i evigheter och velat mellan målarset, pysselböcker o skämtartiklar blev det till slut en riddardräkt och en mössa. Han får saker jag inte fick när jag var ung, ville också va riddare^^

Min vaxfigur jag formade till dagens lektion var visst inte så bra enligt min lärare (men det hade jag lyckats lista tidigare ut på egen hand) så fick börja om igen. Blev min första idé och även om bara själva modellen är klar så är jag ändå en smula nöjd.
Får väl se hur det går imorrn när jag ska fylla området utanför modellen med gips för att sedan nästa vecka förvandla det till glas. Riktigt skoj faktiskt.

En smula komiskt: Första dagen tyckte jag mig känna igen en tjej i klassrummet men kunde inte komma på vars ifrån. 
Sen så sa hon att hon jobbat på BikBok så tänkte att det måste väl vart därifrån även om jag inte handlar där.

Men så idag när vi satt och småpratade visade det sig att hon gått på Umeå Internationella Gymnasium, som jag. Hon gick sista året när jag gick första. Kommer till och med ihåg hennes projektarbete haha mitt minne är ju som det är..

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0