The greatest thing you'll ever learn..

.. is just to love.
And be loved in return.


Zappade lite och hittade igen Moulin Rouge på tv. Har nästan sett sönder den filmen men kan se den om och om ändå. Har några repliker i huvudet jag inte kan^^ och sångtexterna sitter hyfsat bra. Haha värsta nörden..

Jag vill gå på maskerad! Och jag vill ha en cancan klänning..


Sen till det min solfjäder från från Spanien och min mask från Venedig..

Nog för att jag ser ut som en råtta på den här bilden haha menmen jag lyckades frakta den i en backpacker ryggsäck under två veckors tid i somras utan att den gick det minsta sönder och det är jag faktiskt en smula stolt över..

Mer Moulin Rouge nördfakta - för ett par år sedan hittade jag igen en sida på internet där ALLA repliker i hela filmen stod uppskrivna, precis som ett manus.
All kredit till den person som orkat skriva ner allt, måste tagit lite tid..
Hur som helst är den sidan heelt omöjlig att hitta igen, tror jag har länken sparad nånstans men den har säkert försvunnit efter alla hårddisk-krascher vi haft.

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0