Torka

Har tänkt på en sak dom senaste dagarna, jag har druckit alkohol totalt 4 gånger sedan studenten..
Förra vintern var jag ute varannan helg med tjejerna.

Peter frågade varför och svaret är enkelt - jag är inte taggad på att dricka och gå ut på krogen. Visst det är kul när vi väl går ut men då får vi minsan ta och hitta nån annan krog, funkar ju som inte att komma onykter till samma ställe där man jobbar..^^

Idag var jag i princip ledig, vår lärare skulle inte komma på lektionen så då stannade jag hemma och lekte med leran istället för att åka dit och slänga bort 20kr i onödan..
Håller på att göra ytterligare en modell som sedan ska skapas i glas fast med en annan teknik än tidigare. Har försökt skapa en lite enklare version av den här bilden:

Läntar tills jag får se resultatet!

Och här kommer min version, haha ni får inte skratta bara jag får det..^^

Tål att tilläggas att den här bilden består av 7 olika höjd/djup skillnader så klaga inte..

Kommentarer
Postat av: Anonym

najs, nightmare before christmas äger.



Jack Skeleton och Sandy Claws

2009-01-29 @ 19:50:26
Postat av: sanna

yees tycker den bilden är så härlig så var kul att ge sig på den :)

2009-01-30 @ 23:32:08
URL: http://trottoarblomma.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0