Uppdatering

En liten uppdatering med bilder på vad jag håller på med på dagarna:

Jag har lärt (håller på att lära mig^^) blanda gips och fått ett vackert munskydd.


Så här ska det inte se ut säger vår lärare Mats. (inte min figur)


Min gipsform och innuti gömmer sig en vaxfigur. Skapelsen är inte klar än men lär bli nästa vecka..


Jag har gjort ett löv på glas.


Och en liten minnespresent till Hedlund efter snart 10 års vänskap.


Hon har två hamstrar jag väckte med min kamerablixt när jag hälsade på igår.


Man får extremt fina händer efter man hållt på med lera..


Utanpå, runtom, innanför, brevid, under.. you name it.

 
Fler bilder kommer senare när vi börjat bränna glas och få fram resultaten.

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0