Prickar över i:n

Tror mitt liv består av massa i:n utan prickar som väntar på att bli avprickade.

Efter att ha vart sjuk 13 dagar i sträck var jag med Sara och åt på Frasses idag innan bion (filmen va förövrigt den roligaste jag sett på år och dar^^) och jag tror fan vi blev matförgiftade.
Båda vart dåsiga på väg hem efter föreställningen och fick veta över msn att även hon mår lika illa som jag just nu. Smärtsam kramp i magen och en känsla av att man kommer spy hela natten. GREAT!

Bokade resa ner till värmland idag, på måndag bär det av och på tisdag är jag framme. Såvida jag inte blir inlagd på sjukhus och magpumpas innan dess för att slängt bort ett par hundralappar i onödan, skulle ju då inte förvåna mig..

Såg the Hangover med ikväll och jag kände så mycket igen mig haha!

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0