Aldrig mer studentskiva!

Gårdagens jobb i garderoben hör nog till den värsta kvällen på det jobbet. 1500 biljetter hade sålts och av någon anledning tyckte vår chef att det räckte med att bara ha två i garderoben (två garderober = 4st garderobiärer totalt). Det är hälften än vad vi brukar vara löningshelger.

Vilket innebar att  typ 500 studenter trängdes för att hamna först i kön i garderoben där jag och Cornelia stod. Fullt kaos men fastän dom druckit sen 6 på morgonen så hade dom ändå mer hyfs än packade 25-30 åringar. Lyckades även flörta till oss ca 70kr i dricks var^^

Haha vad jag kommer sakna mest är ju nästan Peter och Kopp i baren. Min kvinnliga närvaro har knappast lugnat ner dom utan snarare tvärtom. Berättade för Kopp att han ramlat överbord från en kryssning i nån konstig dröm jag hade häromnatten, som hämd dränkte han ner min rygg med vatten när jag totalt jätteoskyldigt hämtade dricka i baren. Sen sprang han därifrån så jag inte kunde kasta isvatten på honom..

Dagens sämsta: Det har regnat och vart grått hela dagen så jag har inte gjort nån vettigt sen jag vaknade.
Dagens bästa: Om 5 dagar är jag framme!

Kommentarer
Postat av: Camilla

orsaken till min käkoperation var att jag hade ett överbett som gjorde att jag inte kunde sluta läpparna endast när jag anstränger mig, svårt att förklara men... + att jag inte riktigt hade någon haka.



det är väl typ min orsak. ;) inte så bra argument men det är orsaken.



(jag kan fortfarande inte sluta läpparna nu efter operationen som var 7 veckor sen på måndag, men hoppas att kunna göra det när jag är helt återställd)

2009-06-11 @ 18:43:23
URL: http://artondejuni.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0