Besatt?

Jag kan bli fascinerad över mig själv lite då och då. Nu är det en sån period, jag är helt besatt av Stephene Meyers böcker (Twilight-böckerna). Haha skrämmande för jag känner igen det från Sagan om ringen-perioden.

Efter mina två lektioner imorse var jag på stan och köpte bok nr2 och 3. För en halvtimme sedan läste jag ut den andra boken och mina fingrar kliar så in i helvete efter den tredje..^^ Jeeez tror inte jag har känt nåt sånt starkt behov efter nåt så enkelt som en bok tidigare, fast ska väl vara glad att det är litteratur jag är beroende av och inte droger heehee..... humorn på topp!


Skulle inte förvåna mig om jag sitter på premiären av New Moon i höst med alla tonårstjejer haha.

I övrigt har jag inte gjort så himlarns mycket idag, vart på stan som sagt imorse (satt 1½ timme på en bänk i centrum innan affärerna öppnade woho!) och sedan jag kom hem har jag glassat i solen och skaffat mig ännu mer bränna. Fast som vanligt kommer pappa - glädjedödaren - och visar sin egen bränna. Hans hud är lika mörk som mina födelsemärken..

Kommentarer
Postat av: anne

men twilight är ju det bästa som finns så, inte så konstigt direkt ;)

2009-06-29 @ 19:20:30
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0