En dag på stan

Idag var jag på stan med Anna och använde bankkortet flitigt..^^


Blev ju som en del påsar haha.


En jeanskjol från Only. Och ett par mysko knän på den här bilden aja den bju jag på.


Sommarklänning!


Tshirt från HM.


En till tshirt från HM.


Tshirt från Gina Tricot som kommer vara väldigt skön dom dagar man bränt sig..


Ett par nya skor har det också blivit. Eller tja, två st men orkade inte ta kort på dom andra haha.


Köpte en sån här också bara för att det är sommar och doften påminner om utlandet.

Hahaha vill inte veta vad den här veckans kostnad har vart, men ovanligt hög har den vart...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Fint, var de mkt rea?

2009-06-12 @ 20:59:31
URL: http://saniiee.blogg.se/
Postat av: I Z Z A H

Hej vill du bli kvällens gästbloggare i min blogg så ta dej en titt i mitt senaste inlägg ! ! ! =)

ha en fortsatt trevlig kväll !

2009-06-12 @ 21:28:11
URL: http://HTTP://IZZAH.BLOGG.SE

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0