The end

En 8 månader lång relation med Subway tar slut ikväll runt 00.30 när jag låser dörren för sista gången.
Jag må va en av få som säger upp mig i dessa arbetstider.. men fy faaaaaan vad skönt det ska bli!

Hoppas det blir lugnare än i söndags och att tiden går fort så man får det överstökat. Får se om väktaren med gluggen kommer och handlar en steak av mig ikväll igen haha^^

I söndags när jag hade stängningspasset hände något helt overkligt i sista timmen. 5st ryssar kommer in och efter många problematiska beställningar så har jag gjort en teriyaki macka med senaps dressing på. UUUUSCH! Senapen är det ingen som tar och jag fattar inte ens varför vi har den. Tror inte nån har fyllt på den dressingburken under tiden jag jobbat där..
På skinka o kalkon mackor kan jag förstå det, men teriyaki??! Ja se ryssar...

He ska ju va sweet onion och curry på..

Jag har fått sömnproblem (igen). Kan inte sova på kvällarna utan ligger vaken timmar istället vilket börjar bli rätt så tröttsamt. Har säkert något med mina efterlängtade sovmorgnar att göra haha att sova ut på morgonen är underskattat. Christian kommer få dras med min morgonslöhet stackarn. Fast kanske bättre det än morgonpiggheten jag haft..

Kommentarer
Postat av: Instruktören

Ryssar är nog de enda som är balla nog att ta en sådan macka, att beställa den helt utan att ifrågasätta dess orimlighet.

2009-06-09 @ 16:44:16
URL: http://ballisamtiden.blogspot.com

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0