Ponnytail

It's growing!


Haha inte sån vacker vinkel på mig då jag ser ut som nån slags köttbulle men det var själva hästsvansen jag ville visa^^

Mina förhoppningar om långt fint mörkt smålockigt hår till min 20-årsdag i september ser faktiskt ljusa ut, kommer nog gå en bit ner över axlarna till sommarn så det blir niiiice..^

Idag har jag jobbat åter igen på subway och igår sa jag upp mig och berättade för chefen att jag bara tänker jobba till mitten av maj sen kommer jag flytta. (fast det är ju inte bestämt men det vet ju inte han..^^)

Och sedan tänkte jag bara lägga till att jag hejar på Sarah Dawn Finer i Melodifestivalen - jag är ju en sån slags musiknörd haha..

Kommentarer
Postat av: Emma

nej men ojoj så lång hårig du har blivit!

2009-03-13 @ 20:06:27
URL: http://dumlestar.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0