Sickkkkkkkkkkkula!

Jahapp så har man gått och blivit sjuk sådär lagomt dagen innan 3 timmars provet i matte c. Det lär ju gå enoormt bra..

Hahaha fick just ett samtal från SATS i sthlm där en viss Peter bjudit mig på en gratis träningsdag i någon av deras träningslokaler.
Vad han kanske inte insåg när han bjöd mig är att jag bor i UMEÅ och erbjudantet gäller i STOCKHOLM. Ärthjärna haha.

I övrigt händer sådär lagomt mycket i livet. Pappa är (på tal om trollen) nere i sthlm just nu på nå fack-möte så har två ensamma dagar nu här hemma..
Igår lyckades jag på något väldans konstigt vis hacka av en bit skinn från högra pekfingret med vänster pekfinger så nu har jag ett öppet svidande sår + att det är spår från blå krita jag använde på kursen igårkväll runt såret.

Duktigt..^^

Hahaha sen hade vi väldigt kul tisdag och onsdag på universitetet. Jag är ju som jag är..

Malin (den här bilden fick mig att skratta nonstop)


Frida hahaha jag tycker om min mobil.

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0