Sooopa!

Fascinerande att besökarsiffran hållt en jämn nivå hela veckan trots att alla vet att jag vart upptagen.

Och vad har Sanna haft för sig? Jo jag har överanvänt ordet "sopa" haha.^^ Och sen har jag såklart haft en hel härlig vecka med min Christian här i Umeå.

Det blev bowling med Anna och Nicke i veckan och i fredags fick han träffa på ytterligare en bunt människor från norrland. Anna, Nicke, Abbe, Gurra, Hanna och vi for på Great Eastern och åt kinamat innan vi gick in till stan för att testa på nya "Fortet" på megazone där Matilda joinade oss.

Väldans skoj hade vi, tjejerna mot killarna (som fuskade - sopa!) fast tyvärr förlorade vi tjejer, det starkare släktet..

Därefter gick vi alla hem till A&N för lite spel och dricka. Ölspelet är inte min starka sida men lyckades hålla igen väldans bra så kvällen slutade med en lullig Christian och nykter Sanna haha.

Menmen, igår for han hem till sig och nu sitter man här i ensamheten igen. Får hoppas att tiden går snabbt till påsk..


SOOOOOOPA!^^

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0