Nu igen...

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
klia på den? eller vifta med den haha
Titta på dig själv i spegeln: varje gång man går förbi en
Gnälla: hehe ooh ja
Skrika: njae höga jobbiga toner i sing star kanske
Sova: Så ofta som möjligt
Ha ångest: Jepp
Skada dig själv med flit: Nej varför skulle man?
Ta mediciner du inte borde ta: Nej tack
Vilja dö: Nej
Drömma mardrömmar: ibland
Drömma sexdrömmar: haha aa
Ta droger: nej helvete heller
Försöka vara annorlunda: näe orkar inte
Klä dig i svart: haha svart linne, svart kofta, svart jacka, svart halsduk, svarta vantar, svart mössa o svart väska idag..
Gå till kyrkan: vid bröllop, dop o sånt
Gå i skolan: universitet typ varje dag
Röka: vill inte dö i förtid
Ha sex: periodvis
Ljuga: njae inte vad jag kan komma på
Hata folk: orka
Lita på folk: yes

VEM:
Saknar du:
gissa en gång
Vill du döda: jag är inte våldsam av mig
Rörde dig sist: jag gav Sanna Hedlund en kram idag
Vill du slå: fortfarande inte våldsam
Kysste dig sist: Christian
Vill du kittla: säger jag Christian får jag ångra det så ska nog va tyst
Kramade du sist: Hedlund
Vill du prata med: ehm gud..?
Skrek du på sist: ingen blekaste aning
Vill du vara som: en värsta cooling gangster^^
Sårade dig sist: såra och såra
Vill du bli galet full med: las chicas
Gjorde dig riktigt glad senast: vi hade kul på station, jag o Hedlund
Fick du sms från senast: Christian
Ringde dig senast: storebror (03.19 i söndags..)
Är snyggast på jorden: död eller levande?

HAR DU:
För många vänner:
näe
Förföljelsemani: nej då
Tvångstankar: bara ibland
Någon annan psykisk sjukdom: naee
Någon fysisk sjukdom: nope
Någon skada: käken
Färgat håret: mången gång men nu är jag naturlig mörk brunett
Brutit några ben: nej
Några piercings: öronen
Egen dator: han blev kidnappad av min förra skola. återsåg honom aldrig igen
Bra självförtroende: njaaaaa
Kysst någon: yees
Sagt jag älskar dig till någon idag: nix
Bjudit ut någon: jodå
Varit kär: i am
Dumpat någon: jeo
Stulit någonting: definiera "stjäla"..
Lämnat landet: ett par 9-10 gånger
Tuttat eld på nått: en brasa
Gjort något olagligt: gått mot röd gubbe på tom gata

HUR:
Går du:
som en säl. just kiddin..
Svarar du i telefonen: jaaa hallå? / jupp / aa / jao / ja de är sanna
Fördriver du tiden: universitet, tre kvällskurser, två jobb o ingen fritid
Mycket pengar har du: vänta till på onsdag då pengarna rasslar in
Tjänar du pengar: hard work work
Ofta diskar du: diskar min matlåda för hand en gång om dan
Ofta städar du: plockar lite då och då
Många stör du dig på: just nu, en
Ofta träffar du din familj: pappa typ varje dag, mamma för sällan

TROR DU:
Att du kommer bli något:
äldre kan man alltid lita på
På gud: nix
På rymdvarelser: aa vi kan omöjligt va helt ensamma, hur ego kan man va isf?
Att folk tycker om dig: vad jag vet så
På ett liv efter detta: nae
Att fiskar kan tänka: använda hjärna, ja. reflektera över livet, nej
Att du kommer leva länge: i hope

Att jag orkade..

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0