Framöver

Okej så här ser tiden ut framöver för mig:

- Jobb i garderoben inatt 22-02
- Universitetet imorrn förmiddag
- Kl 14 kommer Antonia (som jag förövrigt inte träffat på cirkus 9 månader) till stan för att hälsa på
- Kl 18 är det grillning på nydala med uni-klassen
- Fredag blir det grillning och skoj. Robin som kommer hem från Australien efter 8 månader ska vara med på ett hörn så blir en mini reunion.
- Lördag 10.30 ska jag börja med dömningen på yran (pigg? - njaee ytterst tveksamt^^)
- Resten av helgen ska jag umgås med tjejerna mina.
-Tisdag är det återbesök på tandläkarhögskolan och då ska jag få ett svar på vad som är fel med min käke woho! Dvs OM dom lyckats lista ut det...

Sen måste jag sätta mig ner och skriva en uppsats om allt vi gjort i glaskursen under den här terminen. Vilket lär bli rätt så många sidor..


Vår utställning på universitetet.

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0