Röntgen

Måndag var en flängig dag. Var dels hos frissan och skaffade lugg (tänk, mitt hår räcker ända ner till nacken nu..!) och sedan bar det av till sjukhuset för att röntga käken.
Kände mig som om jag var med i nån science fiction film när läkaren monterade fast mitt huvud och sedan låste fast hela ansiktet med nån metallgrej mot hakan innan den stora hårtorksmaskinen fälldes över mig och började snurra runt huvudet åt alla håll o kanter.

Men det coolaste var ändå när jag såg på håll att maskinen fotat min käkled i mikroskåpisk inzoomning! Fast kan ju mycket väl ha sett fel men det såg ut som en bild ur biologiböckerna och den vill jag väldans gärna köpa..

Lägger upp lite bilder från senaste tiden, lättare att läsa om man har en bild till..^^


Långt hår + lugg numera..


Solnedgång från bron.


Byggt legohus med lillebror.


Bulle i nacken^^


Tiffany-tavla


Så kan det också gå..


Lilla söta goa gulliga Raku har vart och charmat alla i klassen, no big surprice..


Vi har värme här uppe i norr ocksåååå!


Prickade 6 av 13 hmm...


Mine<3

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0