Soluppgång = hemgång

Kl 04.45 var jag hemma imorse efter en lång lång lång natt på subway.. Närmare bestämt 8½ timme (8½ timmes ob lön^^).

Sov till 14 idag så känner mig lagomt nyvaken fortfarande.

Börjar jobba igen om tre timmar så vet inte riktigt vad man ska göra av den här dagen, hinns ju som inte med nåt. Stämde gitarren lite och satte mig på altanen för att spela lite. Blev inte så länge men var ändå rätt så skönt.

Haha så tragiskt har inte gjort nåt varken idag eller igår så har inget att berätta på bloggen..
Jo en sak, faaaaaaaaaaaen vad jag saknar er Emma o Antonia! Inte bara jag heller utan vi som är kvar här i umeå.
Känner mig så dum som inte ringt, när jag väl har fritid skjuter jag upp det och jag vet inte varför..

Hur som helst, tänker på er hoppas ni har det bra i er lägenhet. Hoppas det finns tid att träffas i sommar annars avlider jag..!



"She a maniac, maaaniac on the floor.."


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack så jättemkt! Ska söka på det på direkten (:

2009-05-03 @ 16:15:51
URL: http://internatanna.devote.se
Postat av: Anna

Det var den (: Tack igen!

2009-05-03 @ 16:20:12
URL: http://internatanna.devote.se
Postat av: Antonia

Saknar dig med... tycker int om hur saker och ting har blivit. Att några mil kan förstöra så himla mkt är sjukt. Jag ska flytta hem te helgum och tjurarna om två veckor igen. Pallade int med hamburgare så blir gammtanterna istället. Har tänkt mkt på att åka och hälsa på men det har som int funnits någon tid:/ Fan snart e det ett år sedan vi va i stockholm. Int sugen på dra utomlands en vecka första veckan i juni?;P RIIING!!!!!!

2009-05-11 @ 10:09:13

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0