Umeå + Stockholm = ....


Plötsligt händer det..


När man ska åka tåg mot Malmö och Köpenhamn för att fara norrut är det illa!


Använde mina rådjursögon och fick gratis middag på tåget (skulle kostat ca 60kr).


Jag fick tiden att gå lite snabbare genom att fläta Petras hår i kansliet.


Hemmagjord dörröppnare åt den låsta dörren 20 meter bort haha..^^


Skulle hålla mig vaken på egen hand en hel natt. Tog hjälp av koffein..


..och en gura..


..eftersom Petra somnade i soffan (i år igen^^)


Kommer till mamma och får höra att det ska byggas ut ett par meter + ett torn ur huset!


Spelade Finns i sjön med lillebror.


Längs norrlandskusten är det snö men inte i Umeå, Stockholm eller Växjö. Typiskt..


HAJJ KUNGEN!


Hoho var bara tvungen!
1. Tjejen som tog kort före mig sa sen "facebook nästa" till sin kompis..
2. Mannen efter var turist och sprang ikapp mig och Sara då jag visst tappade mitt kamerafodral!


Vore faktiskt lite häftigare med ett Dracula-slott..


Tog en riktig varm-mys-gåttpåstanheladagen-tjejfika i en munkkällare i Gamla stan.


Myspys!


En gränd. Här vill jag julshoppa..!


NK. Fick mig att tänka på "Ensam hemma" filmen.. 1an alltså..


På lördagen (igår) gick vi på bio, men innan tog vi en drink. Jag och Sara blev bjudna på varsin Comsopolitan. Riktigt à la Sex in the City hehe..


Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0