I fall when you leave


Hår-bus! Väx hår, väx!

3 timmars tråkig föreläsning om kvantitativa metoder och undersökningar (har ungefär exakt V A D med kriminologi att göra..?). Slutade med kramp i magen av skratt, andnöd av lunginflammationen och facebook-skrivande sida vid sida.

Har en ny favoritlåt jag tänkte dela med mig av. Finns säkert ett par som känner igen den då den är med i New Moon filmen.^^
Ganska skumt att jag gillar den egentligen, för jag blir så grymt deprimerad varje gång jag spelar den, men tror det är enkelheten med ackorden och hennes röst som gör den så speciell.


"Possibility"
- Lykke Li

"So tell me when my heart stops
You’re the only one who knows
Tell me when you hear my silence
There’s a possibility
I wouldn’t know"

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0