Influensa

Bra tajming det vore att få det nu. Mest intensiva delkursen började idag samtidigt som min kropp bryts ner.
Ryggen känns som att den är av, det gör ont i bröstkorgen/mellangärdet när jag andas, min nacke är stel som en död fisk, huvudet exploderar snart och min höger käke gör ont (igen). Lite feber på det och livet känns verkligen skitkul just nu..



Fick höra idag av Matilda att jag hör till en av riskgrupperna pga allergi och astma som bör vaccineras. När jag sa att jag knappt kunde andas tyckte hon jag skulle åka till doktorn på en gång. Men sist jag var på vårdcentralen ignorerade dom mig, så att fara dit nu då alla gått och blivit hypokondriker över svininfluensan känns inte riktigt värt.

Aja blir en lång natt ikväll igen med hostan som håller en vaken. Och eftersom jag är ledig imorrn, please skicka inte sms mitt i natten (hint till en viss Peter från sthlm som väckte mig inatt.......^^) ((kom just på att jag aldrig svarade när jag väl gick upp imorse mohahaha)). Inga sms tidigt på morgonen heller, danke. Visst ja, ring inte och fråga ifall jag heter Isabelle och är konsult för nej det är jag inte.

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0