Kvällslista

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Hehe hmm.. njae nej fan jag tänkte fel. Nej det gör jag inte o har aldrig gjort.
2. Har du sett din bästa vän gråta?
Jo och sånt är alltid jobbigt.
3. Vad åt du senast?
Falukorv med lök, majs o vitlök i tomatsås med pasta till. Studentmat..
5. Är du polare med grannarna?
Känner inte en kotte utanför dörrn.
6. Vilka språk pratar din mamma?
Svenska, "generationsklyfta-engelska", kan lite tyska och spanska också.
7. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Lördags förra helgen när jag hämtade min roomie hos sin kompis.
8. Har du däckat/spytt för att du druckit?
Japp inte vackert..
9. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Why would I..?
10. Minns du dina/din musiklärares namn?
Stefan (mellanstadiet), Micke (hög), Jonatan (gymnasiet) och Ann (pianolärare)
11. Hur bra är din syn?
Är helst inte utan linser. Men ligger på 2.25 och 2.00 tror jag.
13. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Be aware...
14. Vilken tid gick du upp imorse?
08.15 - snoozade en halvtimme först.
15. Vad ska du göra i helgen?
Kattvakt? Kanske blir nåt litet äventyr på söndag, får se..
16. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
"Femtio kr för en drink pååå söderrtörn studentkrogeb" /Fylle-Peter^^
18. Vad finns i din bakficka?
Min mobil (riktigt kul o få sms när man sitter ner hoho!)
19. Har du färglinser?
Nix
20. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Sov
23. Berätta om första kyssen.
Egentligen väldigt romantiskt. Skulle gå med en dejt från teg in till centrum en sen o mörk höstkväll för att spela lazerdome. Halvvägs på bron över älven vänder han sig om, tar händerna om mitt ansikte och kysser mig. Det var en väldigt bra första kyss.
 24. Vem är ditt snyggaste hångel?
Oj svårt med mitt minne HAHA! I drömmarnas värld eller verkligheten..?^^
25. Yngsta respektive äldsta hånglet?
1 år yngre och 10 år äldre (huuuva..)
26. Har du hånglat med fler än en person under en 24-timmarperiod?
Haha jajemen!
28. Nämn en detalj i andras utseende som attraherar dig.
Leendet.
29. Har du ljugit för att få någon i säng?
Inte vad jag kan komma på
30. Den du levt och upplevt mest med?
Ännu en svår fråga. Har vart så splittrad på olika platser med olika människor under uppväxten så vet faktiskt inte.
31. Hur många har du varit riktigt kär i?
Hmm.. 2. Eller 1. Definiera "riktigt" kär?
32. Vad skulle göra dig mest glad nu?
En solig sommardag då jag ligger och myser i gräset med vovven.

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0