Mer självömkan..

Haha jaja jag är inte värre än karlar när dom är sjuka. Det är ju då som världens helvete börjar..^^

Hur som helst, två grejer vill jag klämma ur mig:
1. Min vänstra pektå har nu varit bortdomnad i två veckor.
2. Inatt visade termometern 39,8 grader (var tyvärr för borta för att ta bildbevis).

Hur var det nudå med "viruset är på väg att gå ut ur kroppen nu" som läkarn sa för tre dagar sen? Har haft ständig feber sen iaf fredags (då köpte jag termometern) men med tanke på hur jag känt mig tidigare i veckan bör jag ha haft det sen i tisdags.

Igår räknade jag ut min vilopuls då jag känt att den är rätt hög. Inte så konstigt kanske då jag bara kan andas genom att flåsa för annars drar hemska hostan igång..
Normal vilopuls ligger oftast mellan 50-70 slag i minuten. Min låg igår på 96..

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0