Nedräkning

Nu är det bara 7 timmar kvar innan jag sitter i biosalongen för en efterlängtad Twilight + New Moon natt!
Skämtade lite med Matilda och sa det att alla andra kommer ha godis och läsk med sig, jag kommer med piller och hostmedicin haha!

Är rätt orolig faktiskt för hur det hela kommer gå. När jag ligger ner i sängen eller i soffan brukar hostan lugna ner sig, men så fort jag reser på mig är det rena workouten för lungorna och minsta lilla ofokus framkallar hostattacker. Kanske inte riktigt vad man vill råka ut för i en mörk, tyst biosalong vid en premiär..^^ Inget prat och inget skratt, woho vad rolig jag kommer vara att gå på bio med ikväll haha.



Känner att min kropp håller på att återhämta sig från den senaste veckans missar. Det där med att inte äta förstod jag skulle bli det jobbigaste, känner en hunger hela tiden men kan inte äta så mycket innan illamåendet tar över. Och då känslan i magen dyker upp mest hela tiden vet jag inte om det är hunger eller illamående som biverkning av medicinerna (vilket läkarn varnade om).

Vaknade kl 4 imorse och kunde inte somna om. Låg och vred mig till 5 innan jag tände lampan och läste en timme. Slog på datorn och tänkte att jag kunde fördriva tid där innan jag insåg att hela min bekantskapskrets oftast ligger och sover kl 6 på morgonen så stängde av datorn och fortsatte läsa lite. Gick upp vid halv 8 och åt frukost (magkänslan var mer hunger än illamående) och vid halv 9 lyckades jag somna om i en timme eller två.
Helt utvilad. Fast borde försöka sova en stund nu på eftermiddagen innan filmen så jag håller mig vaken. Vore ju aningens surt att somna mitt i New Moon när man väntat så hahaha!

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0