Saknar pappas mat

Jag är rätt dålig har jag insett. Speciellt när kroppen är helt död och när man lever på jäkla studielån för man har ingen lust att ställa sig o laga en supermiddag för massvis med pengar.

Nejnej idag blir det konserverad ravioli från Euroshopper hahahaha! Fan vad hemskt det låter, aja tur att jag är grymt okräsen när det gäller mat..!
Kom på det här med matinlägget då jag nyss insåg att dagens intag har bestått av ett glas mjölk och inget mer gah! Jag är verkligen inte hälsosam när jag är sjuk, aningens dåligt. Jag behöver nån som passar upp mig..^^



Kostar bara 10kr på ICA och räcker till två middagar hoho!


Kommentarer
Postat av: Bellz

Sv: Å va kul! :D

Hoppas verkligen att du blir bättre då!

Krya på dig hoppas du blir frisk, Kram Bellz :)

2009-11-14 @ 19:35:45
URL: http://mytwilight.bloggagratis.se

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0