Senaste veckans shopping:


Örngott till mig och...................................................................................................... mitt andra jag!^^


Parfym från Yves Rocher med doft av syrenblommor mmm..


Smink.


Första MUS produkten, hjälp jag börjar bli sörlänning!


Mysvantar!


Två fåglar viskade i mitt öra att mina boobies vuxit. Och se på fan he had dom!^^


En outfit är inte komplett förrän den är komplett..! Heheheeee..^^

+ 2 klänningar, hoodtröja, kjol, topp och ett mycket nödvändigt USB-minne (vill ju inte råka slänga mina arbeten uno más..) som jag inte ides ladda upp.

Kommentarer
Postat av: Den andra Sannan

He va ju de ja sa till dig! Handlade du på N.Y eller?:P

2009-11-09 @ 10:54:36
Postat av: Sanna

Haha jag vet men min hjärna ville inte hålla med :P

näe glömde helt bort den affären :O fasiken, får ta det nästa månad innan jag kommer till umeå igen, ska förbi sthlm en gång till o köpa julklappar då ;)

2009-11-09 @ 13:26:49
URL: http://trottoarblomma.blogg.se/

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0