Slavgöra

Idag ägnade jag 2 timmar åt att fylla i enkäter på universitetet. Det är vad vi håller på med på den här delkursen - lära oss hur man gör enkäter och behandlar informationen man får ut av dom....

Men det var skoj, hoho! Faktiskt var det två frågor ur en enkät jag tyckte var riktigt bra:

Skulle du anmäla en man som slog en kvinna med öppen handflata?
[ ] Alltid
[ ] Kanske
[ ] Aldrig

Skulle du anmäla en kvinna som slog en man med öppen handflata?
[ ] Alltid
[ ] Kanske
[ ] Aldrig

Ni kanske kan gissa hur folk svarade..?

 
Väl hemma passade jag på att diska en smula, B hade bjutt hem en klasskompis så aningens städat får det ju gärna se ut då haha.
Även att det inte var jag som lyckades prata bort en hel film, det tar sig!^^

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0